אמ;לק – עשינו זאת!!! פרוף אוף קונספט לפיצ'ר אנימציה

הודעה דרמטית בפינו! אחרי שנתיים של עבודה של צוות הקרנות באיגוד אנחנו גאים לספר לכם על שיתוף פעולה מרגש במיוחד עם קרן רבינוביץ': קול קורא להשקעה בפיתוח POC לפיצ'ר באנימציה!


ועכשיו במפורט:
יוצרות ויוצרים יקרים, במועד ההגשה הקרוב בפרוייקט הקולנוע הישראלי של קרן רבינוביץ' לאמנויות, ייפתח כחלק ממסלול הפיתוח בקרן מסלול הגשה בלעדי לאנימציה. במסגרת המסלול הצעה אחת תזכה במענק פיתוח לסרט עלילתי באורך מלא הכולל הפקת POC, בסך 200,000 ₪.

פרוף אוף קונספט (POC) היא הוכחת היתכנות אודיו-ויזואלית, שמטרתה לתת טעימה מהדמויות והעולם, תוך הצגת החזון האומנותי, הטכנולוגי וההפקתי הספציפי של היוצרים.
לדוגמה: סרטון של סצינה מתוך הסרט המלא המשלבת את הדמויות והרקעים / טיזר המשלב קטעים שמתרחשים לאורך הסרט – באיכות והגימור הויזואלי של הסרט המלא הסופי.

המסלול יספק ליוצרים את התנאים ההכרחיים על מנת ליצור סרטון POC באופן מיטבי, והתוצר של מסלול הפיתוח ייזכה ביתרון משמעותי בהמשך תהליך גיוס כספים להפקת הסרט המלא.

וזה עוד לא הכל: 📌 רשמו ביומנים – 01.09.22 📌
לקראת הקול קורא ארגנו לחברות ולחברי האיגוד סדנה מיוחדת, בהנחיית במאי האנימציה המצליח אלכס אוראל (ספייס ג'אם, קלאוס, משפחת סופרעל, מוצאים את נמו, יוגי בר ועוד). במפגש נסביר בהרחבה את המושג, נציג דוגמאות ל-POC קודמים ונענה על שאלות.

זה המקום לומר שאנו מודים לקרן על ההקשבה וההשקעה באנימציה, מתוך ההבנה שמדובר בסוג הפקה אחר לגמרי, שדורש תהליך פיתוח אחר לגמרי על מנת להבטיח את הפקת הסרט. זהו מסלול ראשון מסוגו, שביכולתו להוות פריצת דרך בכל הקשור לתהליכי הפיתוח של סרטים ישראליים באורך מלא באנימציה.

חשוב להדגיש כי ההגשה מיועדת בראש ובראשונה לסרטים בעלי תיקי הפקה מגובשים, ודרישות ההגשה (שגובשו בשיתוף פעולה בין הקרן והאיגוד) הן גבוהות ומיועדות לפרויקטים שנמצאים כבר בעומק תהליך הפיתוח.

הקול הקורא צפוי להתפרסם בתחילת שנת 2022.
להורדת מסמך הדרישות המלא ופרטים נוספים >>> https://bit.ly/pocanimation

    אנא מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם







    שעות הפעילות: ימים א-ה, 8:00-15:00

    כתובתנו: מבוא גרופית 4 תל אביב, אצל גרינגרד פורשטט עורכות דין

    info@animationguild.org.il
    רכזת האיגוד ראשית שיר-אל