יריד התעסוקה: מדריך למעסיקים

תודה שבחרתם להשתתף כמעסיקים/ות ביריד התעסוקה 2021!

כמו שאמרנו לכם מההתחלה, אחת מהמטרות המרכזיות שלנו במהדורת האונליין של היריד היא לתת לכם את אותה ההרגשה כמו בכל שנה – מינימום התעסקות, אתם מתיישבים ליד שולחן ומקבלים אורחים. לצורך זה, העמדנו לרשותכם שלושה משאבים מרכזיים, שמטרתם לגרום לכם להתעסק בכמה שפחות ברדק טכנולוגי ולקבל כמה שיותר פגישות.

בפוסט הזה תלמדו:

אנא קראו בעיון את כל ההוראות כדי שתוכלו לקיים כמה שיותר פגישות.

 

המשאבים העומדים לרשותכם לאורך היריד:
  1. חשבון זום שפתחנו לכם במיוחד ליריד. את פרטי הגישה אליו שלחנו לכם במייל.
    (למה חשבון מיוחד ולא חשבון הזום שאיתו אתם עובדים כגם ככה? כדי לאפשר לנו לבנות את תשתית הפגישות בלי לפגוע לכם בפעילות העסקית בחשבון הזום הרגיל שלכם).
  2. יוזר באתר האיגוד (עבור אלו מכם שעוד לא היה להם אחד כזה) – שאת פרטיו שלחנו לכם לפני כשבועיים, כשהשקנו את אתר היריד. היוזר משמש לא רק כדי שתוכלו לראות כמה יפה העמוד שלכם, אלא גם לצפייה ברשימת הפגישות שלכם.
  3. רשימת חברות וחברי האיגוד, שבאתר האיגוד.
    מה כל כך חשוב ברשימה? כשאתם מקיימים פגישה במסגרת היריד, עמוד החבר/ה של כל משתתף/ת הוא הכלי עזר הכי שימושי שלכם. אנחנו מנחים את משתתפי היריד לדאוג שהמייל, התמונה(!) השואוריל שלהם ולינקים נוספים מעודכנים באתר האיגוד, כדי שלא תצטרכו לבזבז זמן על כל זה בפגישה עצמה. בשואוריל תוכלו לצפות במהלך הפגישה כמובן, בלי שתצטרכו להסתבך עם סטרימינג מקרטע בזום.
    מתחילים פגישה? פשוט פותחים את העמוד של חבר/ת האיגוד שאיתם אתם נפגשים.

 

איך רואים את רשימת הפגישות שנקבעו לנו? 

(שימו לב: ההרשמה לפגישות נפתחת בתאריך 13.1)

באחת משתי דרכים:

  1. באמצעות היוזר שלכם באתר האיגוד, קופצים לממשק הניהול של Amelia, המערכת שבאמצעותה חברי האיגוד קובעים איתכם פגישות. אנחנו ממליצים לעשות Bookmark לעמוד הזה, כי הוא מאד שימושי. הוא מרכז את הפגישות שלכם, וניתן גם להיכנס דרכו לפגישות עצמן.
    נכנסתם ל-Amelia ואתם לא רואים פגישות ברשימה? שווה לוודא שבחרתם את טווח התאריכים הנכון:

    אם יש לכם צורך בכך, שימו לב שבאמצעות הכפתור המסומן ניתן גם לייצא רשימת פגישות בקובץ CSV באמצעות לחיצה על הכפתור המסומן בעיגול.
  2. באמצעות משתמש הזום שפתחנו לכם.
    מה הכוונה? מערכת קביעת הפגישות שבה אנחנו משתמשים מחוברת למשתמש הזום שיצרנו עבורכם. בכל פעם שחבר/ת איגוד קובעים אתכם פגישה, הפגישה העתידית נוצרת אוטומטית כפגישת זום ביוזר שלכם. זה אומר שכשתתחברו לזום עם היוזר שהענקנו לכם, תראו שם את כל הפגישות שמחכות לכם.

 

איך מקיימים פגישות?

אנחנו מניחים שאחרי השנה הזו כבר הבנתם פחות או יותר איך משתמשים בזום.

שימו לב: אתם ה-host בכל פגישה שלכם, והמשתתף/ת שאתם אמורים לפגוש מחכה לכם בחדר ההמתנה (waiting room).
זה בגדול כל מה שעליכם לדעת, פשוט מתחברים לזום, עוברים בכל פעם לפגישה הרלוונטית, וכשאתם מוכנים, מכניסים את המשתתף/ת הבא/ה.
לידיעתכם, לאיגוד יש הרשאת co-host לפגישה שלכם, כדי שנוכל לעזור במקרה של תקלות.

**הערה חשובה** – אתם אמנם מקבלים מאיתנו רשימה מוכנה של פגישות בזמנים נקובים – אך ניהול הזמנים שלכם הוא על אחריותכם בלבד. אנחנו מבקשים להיות עם העיניים על השעון ולמנוע ככל הניתן המתנה ותסכול מיותרים מצד המשתתפים.

כפי שתראו כשתהיה לכם את רשימת הפגישות, אורך כל פגישה הוא 12 דקות עם הפסקה של 2 דקות בין כל פגישה. בנוסף, לא כל המשבצות שלכם לפגישות יהיו מלאות. אנחנו משאירים בלו"ז שלכם כמה פגישות "פיקטיביות", שמשוריינות לנו ולא זמינות לקהל המשתתפים, כדי שיהיה קצת מקום למשחק במקרה של עיכובים.

 

איך מסיימים פגישה אחת ועוברים לפגישה הבאה?

פשוט סוגרים את פגישת הזום, פותחים את הפגישה הבאה, פותחים את העמוד (באתר האיגוד) של חבר/ת האיגוד שאתם פוגשים עכשיו (השם שלהם יופיע בכותרת הפגישה), ואז מכניסים אותם מחדר ההמתנה.

 

איך מקיימים יותר מפגישה אחת במקביל?

דבר ראשון, חייבים חייבים להודיע על זה לצוות היריד בהקדם האפשרי! אנחנו חייבים לדעת את זה לפני פתיחת ההרשמה לפגישות.

דבר שני, פותחים Breakout Rooms, וכשמכניסים את המשתתף/ת מחדר ההמתנה לתוך שיחת הזום הראשית, מנחים אותם לאיזה חדר להצטרף, ומצטרפים לשם גם.

לא מכירים את הכפתור הזה? אל תדאגו, הוא לא מופיע בפגישות שבהן הוא לא הוגדר מראש, ובפגישה שלכם הוא יוגדר מראש.

 

למה חשוב לשים לב בימי היריד?
  • אינטרנט חזק, מצלמה ומיקרופון טובים (נא לקיים את הפגישות באמצעות מחשב ולא ממכשירים אחרים).
  • שימו לב לשעות הפגישה, ושימו לב לשעון!
  • בתחילת כל פגישה, יש לטעון את הדף (באתר האיגוד) של המשתתף/ת בפגישה הנוכחית.
  • מקליטים את הפגישה באמצעות הזום? סבבה אבל אנא עשו זאת מקומית, על המחשב שלכם, ולא לענן (סליחה, אין לנו מקום!).

 

מה עושים אם יש בעיה?

אחד מכמה דברים:

1. נכנסים מיד לזום של האיגוד בקישור הזה (נשלח לכם אותו גם במייל בתחילת כל יום של היריד), כותבים לנו בצ'ט מה קורה, ונטפל בזה כמה שיותר מהר.

2. מתקשרים אלינו (יונתן/בן) – המספרים נשלחו אליכם במייל.

3. בימי היריד נקיים קבוצת וואטסאפ של כל המעסיקים/ות ונהיה מחוברים אליה כל הזמן, מוזמנים לכתוב לנו שם.

 

נתראה בזום!

#באנו_לעבוד

    לפרטים נוספים והרשמה, אנא מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם